Transcom

Så glad jag var igår när jag kom till jobbet! fick reda på att jag fyra veckor i rad ska jag jobba kväll! fyy fan kan man få ha ett liv som alla andra lr?! Nu när jag jobbar kväll.

Går upp ca 11
dushar
Sitter vid datorn, käkar ngt
gör mig iordning
åker till jobbe
kommer hem vid typ kvart över 10
kollar på tv går o lägger mig vid typ 12 fast kan inte somna men gör det ändå för att jocke gått o lagt sig och det inte är kul att vara uppe själv

KUL Då har man ju detta o se fram emot i fyra veckor! INTE

Men men har pratat med mig gruppchef idag och förhoppningsvis får jag ngn slags ändring i schemat!

Ne nu måste jag jobba

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Emma

uusch stackars :( davbjo fixar!

Postat av: Klara

Kaffe någon dag! Liva upp dina förmiddagar med lite Klara!

2007-08-07 @ 21:12:19
URL: http://claricce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback