Måndag

My goshh jag är så trött på att studera nu! längtar till sommarn och att få börja jobba igen så man kan tjäna litte pengar. Blir ju tillbaka till transcom dock men de känns bra!

Ligger iaf i sängen och funderar ut hur inköpslistan ska se ut. har kommit på tre maträtter men nu står de still! Jag HATAR att komma på vad man ska käke! Jockes o mitt största problem! Lr va säger du luuli =)

jao..ska iväg o handle iaf och sen blir det att försöka ta sig till ölen på ngt sätt. Hanna, häst kiropraktikern kommer idag..sen måste jag skriva ut en jävla massor av pappir.

EN vecka tills vi åker! GÖTT mos

<3 Julia

image11

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha samma problem här kan ja lova.. fan me svårt & komma på mat rätter till dagarnas måltider hehe..

Postat av: Luuli

ni och era jävla maträtter! så himla avundsjuk är jag!

2008-04-09 @ 20:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback