Tisdag

Gud vad tiden går fort. Redan tisdag och på trosdag har jag examination, fysologi lära. uuuhhh

Men men idag har jag pluggat och åter igen pluggat, ska ta en paus och storhandla lite om en stund! Vill dock gärna inte gå ut för jag HATAR att det är snö ute. Guud nu längtar jag enormt till cypern, om 2 veckor och 6 dar åker vi! Myyyys

Föresten! jocke är så söt
Ni vet när man känner sig fulare fulast och inte har ngt smink. så kände jag mig igår.
Jocke kommer hem är jätte glad och säger att "va fiiin du är, det är så fint när du inte har en massa svart runt ögat..osså håret så där så man ser pannan"

Då blir man what? men oxså mooket glad då det är i stort sätt det finaste man kan säga till mig tycker jag då jag inte alls tycker jag är fin utan smink (dålig hy)

Ne nu ska ja göra mig iordning lite

<3 Julia

image6 Osminkad lr ?

image7

Sminkad ?


Haahah =)


Kommentarer
Postat av: Klara

Jag håller helt med Jocke! :)

Postat av: Klara

Va brun och fin du är på översta bilden också :)

2008-03-25 @ 13:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback