Torsdag!

Happy happy! klarade tentan idag! Yeeees! men fy faaan va hemst de var..virra bort mig totalt. Men klarade mig ju iaf så! hahah sen så när jag var klar o plocka ihop mina grejer så sa jag

Jaha ska du vara med i nästa delkurs?
Läraren fawsi bara : nej de ska jag inte
Jag sa: ahh ok va skönt då slipper vi dig!        =)

haha men de var ju på skoj och han skratta.. ( men menade de lite )

Ne gud va skönt de känns nu! har nyss vart med luuli! vi käka sibylla ssom var sååå gott sen så var vi ute i Lunedet och promenerade med bubbel! så find och skönt var de! Nu är jag hemma och ska bara njuta av ledigheten tills på tisdag!

<3 Julia



Vill ha sommar!

Kommentarer
Postat av: Klara

Grattis! :D

Postat av: bella

Grattis! :)
Vill också ha sommar..
Ska du ut i helgen? :)

2008-04-03 @ 14:59:40
URL: http://buus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback