Örebro

Kom precis hem från öret! Känns faktiskt riktigt bra ínför denna delkursen som börjar nu! Saken är att vi ska arbeta med mkt själva, dvs de är inga grupparbeten och de älskar jag! Jag jobbar som bäst hemma och själv!

Så alltså det vi kommer och studera nu är arbetslivet. Vi kommer blandannat och göra en arbetsanalys. Vilket jag tror kommer vara mycket roligt. ska försöka få kolla situationen på mammas jobb.

Ne nu ska jag beställa lite kurslitteratur. Sedan ska jag öva på vattengympa programmet och sen ska jag storhandla! Fick ju csn pengar idag...whioo de var efterlängtade

Jag gillar att livet har dragit igång igen..

Här får ni se en bild på sune

<3 Julia






Kommentarer
Postat av: Frida

Tror också kursen kommer bli bra!! Annars får vi se till att den blir det ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback