Glad alla hjärtans dag!

<3 Idag. Jag vakna tidigt kl 8 och kunde typ inte sova mer. Så Jocke o jag bestämde oss för att gå upp.

Ushh jag drömde så hemskt luuli. Om dig! Nu är det ju så svårt att berätta drömmar men de var typ att vi tjejgänget. Alla var med, klara, Emma, Anna, ..Iaf så var det några tjuvar lr ngt och dem tvinga oss med att luuli av ngn anledning skulle lägga sig på ett band som ledde till en såg som skulle kapa av handen, (fast det var hjärnan sen) och sen fick jag ta i "glägget" som blev och ge de till dem. Sen så var jag plöstligt i en studentlägenhet och vi alla skulle på fest. Där så spelade ett band och jag var så ledsen, jag bara grät och grät. tillslut tog jag micken och skulle berätta vad som hänt me luuli. Då trodde ingen mig, jag var så frustrerad!!...sen skulle vi hem och då skulle vi åka med Niklas, i hans gula bil..men då åkte dem iväg!!...men de var inte Niklas som körde utan det var dem som dödat luuli!!...Och jag försökte ringa Jocke så han skulle hämta oss. Tar upp mobilen och försöker hitta nummret men jag får aldrig fram det....... Alltså jag drömmer de jätte ofta: att jag ska slå ett nummer och det blir hela tiden fel nr, och det är brådskande. (ngn som vet vad det betyder?)

ahh lite rörigt men de var HEMSKT.

Ne nu ska vi göra frukost.

<3 Julia

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHHAHAHAHA! Alltså jag förstår verkligen hur hemskt det känns när man väl drömmer det men, så här i efterhand är det ju sjukt kul!! Jag känner igen massa grejer, det där med att ingen tror på en och det där med att man ska ringa och det hela tiden blir fel nummer drömmer jag också jätteofta!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback