Oj

Oj de var ett tag sedan jag skrev. Men iallafall. Söndag idag och har lite och göra. Jocke o jag städade lite för en stund sen och han åkte precis till garaget. Jag håller på och övar på gympa programmet för jag ska instruera i den på torsdag. kommer och vara på parksolan i dfs. Ska bli kul. men börjar bli nervös. Inte bara och ställa sig där och vara hurtig. Sen så ska jag få en ledarutbildning i april. I örebro. Känns bra, alltid bra och samla på sig meriter inför framtida jobb.

Sen så ska jag massera luuli, ska bli kul för det var ett tag sen, måste hålla igång med det. Men saken är att jag själv skulle behöva det med. Har så ont i nacken, sov på ngt konstigt sätt. Jaja...Men somsagt! Någon som vill ha massage för en billig penning? Vet inte priset dock än, går man till en professionell är det rätt dyrt, men som nyutbildad kan man ju inte ta för mycket, men de är som mina klasskamrater säger. Jag har en utbildning och är diplomerad massör så jag kan och är utbildad precis som dom som bedriver massage jämt. sen så är det ju att man blir bättre ju mer man håller på med det. Ska gå en vidare utbildning snart också hade ja tänkt. Triggerpunkt massage så jag även kan behandla. Men får se när detta blir.

Ska nog ta och plugga lite om det hinns, dock är det statistik så det blir och göra olika beräkningar, men börjar få kläm på det nu. Vi ses!

<3 Julia


Kommentarer
Postat av: Emma

Du får börja sälja presentkort! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback