Örebro snart

Vaknade av att det solen strålar in en massa me ljus! Hääärligt. Idag så blir det och åka in till universitetet. Jag och camilla ska tta evon och brumma iväg. ska dit till 11, börjar egentligen inte förens 13.00 men vi tänkte att vi skulle plugga lite tillsammans. Har ju återigen en tenta nästa torsdag. puhhh.

Sen så ska jag även träffa sanna i klassen. vi ska förbereda för en intervju vi ska göra, (dock med oss själva?!) vi ska öva nämligen...Hon är så go sanna, hon är ifrån storfors från början och hon har så skön dialekt.

Sen när man kommer hem blir det förhoppningsvis träning, beror på när vi kommer hem, har för mig vi slutar 5 och träningen börjar 20 över fem ?!

Ne nu ska jag surfa vidare!

Ps. Bra ideer du har Emma =)

<3 Julia

Kommentarer
Postat av: Klara

Åhh jaa du har kommit igång igen! Saknar dig gumman! Lycka till med plugget.



<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback