Sköna söndag!

Ahh precis tagit en dush! Igår så var jag hemma i ölen på dan, klippte sune, var ute o gick med sune, hade ridlektion för Ida och red själv med (jordens träningsvärk idag). Sen var det hem och lagade jätte god mat som jag dukat fram så fint och hällt upp vin till mig och öl till jocke! Han trodde att vi skulle gå o handla när han kom hem men fick maten serverad som en alla hjärtans dag present. Sen så fick han en chokladkaka med =) . Jag fick rosa rosor ;) Sen på kwäll kom luuli jocke och niklas, vi satt o drack lite. Riktigt gött hade vi det...

Idag har det varit full rulle, vaknade tidigt. Jocke åkte till garaget och skulle fixa audin då vi skulle åka på isen i dfs och grilla korv. själv tog jag bussen in dit senare. Kom dit och då satt jag o Angelica och sola (är röd i ansiktet nu). Skulle iväg med audin men nirat funka inte som de skulle så de blev inget. Bajs. Men mamma o Johanna kom o hämta mig och vi åkte till ölen. sen vidare då de var madde träning. Julle gick skit bra och Ida var duktig!. Sen käka vi mat och massera varandra! och nu har man precis kommit hem...

Blir o titte på tv....och nu ska ja käka lite godis!



<3 Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback