Tenta plugg

Hej allen! ligger i soffan och läser på inför tentan imorrn! Statistik suger getballe.

Men känner mig ganska lugn. gick igenom gamla tentan och är den som den så klarar jag mig =)

Får se om det tar fyra timmar denna gången..gjorde det ju sist..haha..man får skrivkramp, men nu är det ju mer o räkna så..

Har inget roligt o berätta så jag vet inte varför jag skriver?!?!

Vad händer i helgen? jag o jocke är bjudna på fest hos håkan (ska bada badtunna) men vet ej om de blir o åka dit...ja just det! nu kom ja på vad som händer..ska bo hos jockes mamma o pappas hus och vara hundvakt + så kommer faster och janove. ska massera dem (juklapp som är försenad) Jaja finns nog till för att göra mkt!!! Inget plugg ju!!!

På måndag börjar ny delkurs och så ska jag ha gympa igen..wihoo pengar!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback