Grey's

Hej på er allen! Sitter som vanligt i soffan på kvällen, kollar på grey's anatomy. Dock börjar de bli som med alla serier som hållt på ett tag. De dör ut...blir för lång dragna. Jocke sitter som vanligt även vid sin dator och dricker öl samt lyssnar på musik i hörlurar.

Vad händer imorrn då ? jag har verkligen inget jag behöver göra. Plugga vette fan, lite völigt de där...måste träffa folket i min arbetsgrupp innan jag kan göra ngt mer, och städat är de här hemma. Jaja får se vad som händer.

Idag vart de träning, core som var jävligt gött, och imorrn blir det pump I löve it

Någon som har en intressant ide ang vad man kan göra för projektplan inom arena stadsdel ? ska vara ett hälsofrämjande arbete..? vad kan behövas i karlskoga ? här lever ju alla som bäst..

<3 Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback