Jag älskar o ha rätt

Jag har ett leende på läpparna! haha jag bara älskar att ha rätt när jag verkligen vet att jag har det från början.

Jocke o jag började diskutera om bilförsäkringen igår.. Och så här är det! Jocke köpte evon för nästan precis ett år sedan, han låna lite pengar av mig till den, och sen även till fälgarna, Jag hade en skuld för mobil samt att han kunde dra av summan för bilförsäkringen. Så vi skrev en lapp om vad han var skyldig, detta 080831 (enligt lappen)

Men igår då så var det att han sa att jag betala halva försäkringen. Men de visste jag och hundra på att jag betala hela då så han kunde betala hela denna gången (vi betalar halvårsvis)..nope sa han..Jag bara: Vi måste hitta lappen! ...så klart hitta jag den inte igår kväll..så jag leta upp den imorse och så klart hade jag rätt..

Mmmm
va gött..och sen när jag ringde o sa det så sa han att det iaf inte var så!?! sur bara för han inte hade rätt..

Jaja ska inte tjata om de nu..ska fixla lite nu, klara kommer hit sen..tänkte baka en kladdkaka ;D

Bild bevis =)



<3 Julia

Kommentarer
Postat av: Fiia

hahaha snyyyggggt bevis :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback