"Ledig"

Ushhh vad deprimerad jag blir när man vaknar och de är snö ute!

Idag så är jag iaf hemma, har en föreläsning nu på förmiddan egentligen men jag och Camilla bestämde oss för att skita i den. Är så trötta efter gårdagens examinerande seminare! Gick väldigt bra denna gången. Vi var mer förberedda och fick bra kritik! :D

Idag tänkte jag att jag Kanske ska sitta med projektplanen. Men annars så har jag hört att mamma o Ida ska åka till marieberg o handla så kanske joinar! Kanske ska massera med! Är väldigt sugen på de för de var ett tag sedan! Ring om ni vill ha!

Fick iallafall frågan om vad det är för utbildning de är jag går? Vet dock inte om de var utbildningen om skolan eller vattengympa utbildningen men jag kan dra båda ?!

Går iallafall Hälsoutvecklarprogrammet på Örebro univerisitet. Är en tre årig utb som jag nu nästan bara har ett år kvar på. 
http://www.oru.se/html/program/halsoutv.html

Utbildningen jag ska få nu här i vattengympa är iomed att jag har blivit anställd av folkhälsoenheten i karlskoga. utb får jag i örebro av ÖLIF.

Ska även få en utb i ledarskap och denna är oxså av ÖLIF

Vid en fråga om jag är ledare så är jag reserv och har några grupper som jag har rygggympa med (vanlig basic gympa)

<3 Julia


Kommentarer
Postat av: Klara

Hej darling!

Åhh jag skulle behöva dig och din massage men framförallt dig, ditt sällskap skulle lätta upp mellan tentaplugget. Hörs snart Kram

Postat av: Anna

va fan skrattar du åt?! ;D

2009-03-27 @ 16:29:43
URL: http://nothingelsematters.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Jag lottar ut ett makeupstore nagellack värt 125kr i min blogg nu, så vad väntar du på? Anmäl dig nu!!:D

2009-04-25 @ 23:31:43
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback