Naaahhh

Igår kväll när folket hade gått så släckte vi lampan osså ställde jocke o jag oss och dansande tryckare till titanic låten (Ljus var tända)...Det var mysigt...

Iaf igår var det örebro univeritet som gällde,gjorde mobiliserings övningen "trädet"

Sen på kwälla var vi hemma hos jockes mam o pap för att jockes bror och hans tjej var hemma o skulle åka hem. Vi åt jätte god mat och så drack solan, jag o lina lite vin.

Sen hem och då kom niklas, gurra, brunzell och Emmut omg hit :D

Det var mycket trevligt bara att jag vart så trött, blir så när man bara tar ngt glas vin..

Ne nu ska jocke o jag käka frulle o kolla på en film

<3 Julia

Kommentarer
Postat av: Annica

kul att du börjat att blogga lite igen =P

2009-03-09 @ 18:03:51
Postat av: Emma

Hahaha vilka nördar ni är :P

Postat av: Klara

Jaa tur att jag var så trött så jag inte hann få panik typ. Mysigt med tryckare :)

2009-03-11 @ 21:30:03
URL: http://claricce.blogg.se/
Postat av: sanna

faktum är att jag fortfarande förknippar det där vinet med både dig och Emmas 18-års fest :)

2009-03-14 @ 14:58:17
URL: http://sannaerikssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback