Sommarjobb

Puhh har suttit i flera timmar nu och hållt på med att skicka cv till olika ställen...Tacka vettja mailen...så man slipper gå dit! visst blir ju ett sämre intryck men... har blivit olika massage ställen och gym..;D

Har tänkt lite för priser kring massage nu med... Har kollar på olika ställen vad det kostar med halv respektive helkroppsmassage.. Det kostar ganska mycket men vet ju att jag inte kan ta så mycket då jag dels är ny och inte har ett eget företag

Men tänkte så här till en början

Halvkroppsmassage (30 min) 100:-        = Rygg, nacke, armar, ansikte/huvud

Helkroppsmassage (60 min ) 200:-        = Rygg, nacke, framsida/baksida ben, armar, ansikte/huvud

* Detta är rekomenderad massagegång. Man kan även välja att byta ut mot annat som händer, fötter, bröst, säte.
* Huvud och ansikte är avslappningsmassage

Vill ni ha ? Hör av er :D

<3 Julia


Kommentarer
Postat av: Ida

Annars kan du ju alltid söka till transcom. ;) De vill ju ha 50 sommarvikarier .

Postat av: Sara

JA VILL HA!!:D Är hemma över påsk, kan du klämma in en massage då tro?:)

2009-03-16 @ 15:07:56
URL: http://laala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback