Vattengympa

Heeej! Var en vecka sen sist! men så mkt har inte hänt i mitt liv förutom plugg, äta och sova så..

Men en god nyhet jag har att berätta är att nu har jag tid bokat för utbildning! så om en vecka så ska jag på vattengympa ledar utbildning :D wihooo..ska bli så kul.

Så nu kommer jag ju definitivt att ha jobb, då jag inte tror folkhälsoenheten skickar mig på utbildning och sen inte ger mig fasta pass som jag ska ha..

ahh just det..sen har jag ju gått på en HLR utbildning i måndags! så nu kan jag rädda liv..

Ne nu ska ja börja med projektplanen har jag tänkt

<3 Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, vad heter utbildningen som du går o hur lång är den?

2009-03-22 @ 21:04:46
Postat av: Anonym

hej, vilken utbildning läser du o hur lång är den?

o är du instruktör i något?



ha det bra!

2009-03-22 @ 21:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback