Pluggdag!

Dagen består av plugg! Har även var ute o gått en sväng med luuli i de härliga vädret

Varit en toppen helg!

Fredagen bestod av att jag klippte mig :D sedan åkte Jocke o jag till Marieberg för införskaffa lite kläder. Sen på kvälla vart det lugnt, jocke o jag bjöd grurra och brunzell på mat.

Lördagen var jag hemma i ölen, Ida och jag skulle ut i skogen o plocka svamp men vi blev angripna av älgflugor så det blev vanlig promenad istället. Sedan blev det hem till kga, ida följde med. På kvällen vart de fest här hemma och jag hade jätte kul! när de flesta gick ut så var vi ett gäng som var kvar så vi spela charader :D

På söndan var det lugnt, jocke var extremt bakis men vi mös hela dan på vår 6 års dag <3 mmm vad jag älskar min Joakim

Så nu har nu fått en uppdate!

ska fortsätta nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback