Tentamen

God morrn!!

Idag är jag "ledig", vilket innebär att vi inte har nöe föreläsningar och att jag inte heller behöver plugga direkt! sitter o väntar på att våran hemtenta ska läggas ut så man kan ta en titt på vad det är för typ av frågor! ska dock inte sätta mig och göra ngt på det idag. det får vänta tills nästa vecka.

Det som ska göras idag är iaf att plocka undan här lite! är mest disk för att inte jag orkade göra det igår kväll! sedan får jag se om min Luuli vill träffas eller om hon är sjuk o ska vila istället (facebook ger mkt info). Annars vet jag inte.

saknar Ida så kanske bli att åka till ölen ikväll när hon är hemkommen från karlstad.

hmm ja! igår så följde jag med Annica till öret! var mooket trevligt! hon skulle till vetrinären så jag joina o hjälpte till lite! Två hundar o en bebis kan bli mkt ibland=)..sen tog vi en tripp till marieberg och ikea! köpte en tröja, hårband och ett par over knee strumpor!

<3 Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback