TRÖTT

Kanske inte så roligt för er o veta men jag är så trött. Är inte van o gå upp tidigt, inte van vid att behöva använda hjärnan och jag har träningsverk från ryggympan i måndags samt trött för idag hade jag vattengympa och svettades ihäl av värmen plus själva träningen!

Japp idag då så begav jag mig först till lasarettet för att först hämta ett passerkort. Mötte upp Marina och det hea gick smidigt! sen kl 17 begav jag mig för att träffa mina nya tanter (+ en gubbe). Det var Camillas tanter (+ gubbe) som hon haft förut. De var roligt men som sagt mkt jobbigt, svettades som en gris och skulle så klart ha haft med mig en handuk men så klart så hade jag inte det! Gruppen verkar bra och de flesta såg nöjda ut (förutom två som inte rörde en min och inte sa ngt alls). Det var även några som kom fram till mig efter och sa att det var ett roligt program osv.

HOHO Ne nu ska jag ägna kvällen med att titta på tv. imorrn är de seminarium och de får vi se hur de kommer o gå..men men

<3 Julia

Luuli! Är inte van vid att inte prata med dig varje dag :D Känns som de var veckor vi hördes bara för de! I call u imorrn!

Här är en bild från när vi åkte till Uppsala för några veckor sen =)






Kommentarer
Postat av: Klara

Härligt att det gick bra på vattenjympan iaf! Puss sötnos!

Postat av: Luuli

hhaha, vilket konstigt kort, vad sne jag så ut!

löve you!

2009-09-04 @ 08:05:34
URL: http://luuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback