Åhh vad jag vart blogg sugen!

Jag vet inte varför men helt plöstligt gick jag in här på min blogg och kände ett sug av att börja blogga igen! kul VA?

När jag läste bloggen kom jag fram till att det var mycket roligare o läsa dem inlägg som har bilder. Tycker även att de är roligare när jag läser andra bloggar om de är mkt bilder. Så ni vet. så ni inte tror jag tycker de är roligt med bilder för o se mig själv.

;D

Ok det jag ville säga med inlägget är att jag provade ett pass som heter afrodans idag! Jävlar va svett jag blev, vissa bitar va roligare än de andra men de bästa var att hon baesa gärnet.

Osså vill jag bara säga att jag älskar o träna på colluseum!

Behöver ingen träningskompis för jag kommer iväg iaf men om de är ngn som vill ha en provvecka säg till!

<3 Julia



Det är inte varje dag man får ta sådana här kort på sig själv. Sur och väldigt sminkad aka EMO fest

Kommentarer
Postat av: Emma

VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD har du för tröja?! :O JAG VILL HA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback